Organisasi massa Front Pembela Islam (FPI) Kabupaten Pidie, yang dibantu sayap juangnya Laskas Pembela Islam (LPI) dan Mujahidah Pembela Islam (MPI), sangat antusias melakukan aksi nyata berupa penggalangan dana untuk para korban musibah gempa,bencana,dan pemberantasan maksiat.

loading...
Wednesday, November 6, 2019

Cara Daftar Bing AdWords

loading...

Cara Daftar Bing AdWords--Strategi Menggunakan Google Adwords
Untuk meningkatkan jumlah pelawat atau meletakkan laman web kami di halaman utama enjin carian, perkara paling mudah dan paling selamat adalah menggunakan perkhidmatan Iklan, terdapat pelbagai jenis perkhidmatan iklan yang boleh kita gunakan, dari iklan Facebook, Google Adwords, Iklan Bing. dan kali ini kami akan menerangkan bagaimana langkah-langkah untuk mendaftarkan Adword bing.

jika anda memilih membuat yang baru anda akan ditunjukkan halaman baru yang membuat kata kunci.

Langkah-langkah berikut perlu dilakukan
  • Buka laman adwords bing dan daftar dengan e-mel yang anda ada atau anda juga boleh membuat e-mel baru dalam pilihan kedua.
  • masukkan data anda seperti yang diminta
  • Penapaian kod Captha
  • mula membuat iklan atau anda boleh mengimport dari Google Adwords jika anda sudah mempunyai akaun Google Adwords. atau pilih buat baru jika anda tidak mempunyai iklan di akaun Google Adwords anda
jika anda memilih membuat yang baru anda akan ditunjukkan halaman baru yang membuat kata kunci.

url akhir yang anda isi dengan url halaman pendaratan anda dengan kata lain, URL halaman yang dipaparkan selepas pelanggan mengklik pada iklan anda. URL akhir adalah berbeza dari jalan yang akan dilihat oleh pelanggan dan klik di iklan anda.

Kandungan tajuk dengan tajuk laman web anda Tajuk iklan adalah bahagian iklan yang paling menonjol dan berfungsi sebagai pautan ke tapak web anda.

Tajuk 1 yang diisi dengan iklan teks yang diperluas, iklan 1 dan iklan 2 akan muncul dalam iklan anda. Setiap boleh mencapai sehingga 30 aksara dan muncul dipisahkan oleh tanda-tanda.

Jalan dipenuhi dengan kata kunci untuk tajuk iklan. Cara yang paling jelas untuk memanggil perhatian seseorang pada iklan anda adalah memasukkan kata kunci dalam tajuk iklan anda. Anda boleh melakukannya secara manual atau dengan menggunakan teks dinamik.

tambah teks Isi dengan menggunakan teks dinamik dalam tajuk iklan (Teks dinamik adalah perkataan, frasa, atau maklumat lain yang dimasukkan ke tajuk iklan atau teks). Gunakan pembolehubah {KeyWord} untuk memasukkan kata kunci dalam iklan anda yang sepadan, atau hampir sama, teks yang jenis pelanggan. Dengan menggunakan {KeyWord} dalam tajuk dan teks iklan anda, Iklan Bing secara otomatis memasuki kata kunci anda ke iklan ketika iklan dipaparkan. Ketahui lebih lanjut mengenai teks dinamik

url mudah alih dipenuhi dengan alamat halaman web ringkas yang muncul dalam iklan anda, sama dengan URL paparan dalam iklan teks.

Dan anda sudah selesai membuat iklan. Paparan sampel akan muncul di sebelah kiri halaman.

Kembali ke halaman pendaftaran dan isikan mengikut bidang yang ada.

untuk lajur kos pengiklanan yang anda boleh menyesuaikan dengan keinginan anda. bing membatasi kos maksimum pengiklanan per klik sebanyak 0.05 rupiah dan anda juga boleh menentukan kos maksimum setiap hari untuk memaparkan iklan anda.

Perkara yang paling penting menggunakan adwords bing ialah anda harus menggunakan kad kredit untuk yuran transaksi. jadi anda mula-mula mempunyai kad kredit dan mula pengiklanan untuk mendapatkan seberapa banyak pelawat.

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+

Related : Cara Daftar Bing AdWords

0 comments:

Post a Comment