Organisasi massa Front Pembela Islam (FPI) Kabupaten Pidie, yang dibantu sayap juangnya Laskas Pembela Islam (LPI) dan Mujahidah Pembela Islam (MPI), sangat antusias melakukan aksi nyata berupa penggalangan dana untuk para korban musibah gempa,bencana,dan pemberantasan maksiat.

loading...
Monday, November 4, 2019

Batu Akik Unik dan Bermotif

loading...

Batu Akik ibu Gendong Anak-Di mana sahaja kita pergi dan berjalan-jalan ke sana sini ceramah agate, jade, batu permata, agata ahli falsafah, dan banyak lagi kita pergi ke perang ini, agat, di mana sahaja kita pergi orang selalu bercakap tentang agate. kini telinga anda tidak akan terlepas dari nama batu, agate, agate sulaiman, agata raflesia, dan banyak lagi batu yang berasal dari bahasa Indonesia. Kita semua harus bangga, kerana tanggungjawab kita terhadap alam semula jadi semakin berat ke depan, tentu saja. Lupakan ...

Sepanjang malam menonton televisyen, dan sekali lagi dibincangkan dalam pameran tv adalah agate yang unik, agate dari Indonesia .... terima kasih untuk berpartisipasi.

Dalam jawatan ini, kami ingin berkongsi corak agate unik di negara kita dan mungkin juga di luar negara. Di sini lihat ...






Agate kelihatan seperti Ka'bah

Batu Akik bercorak kucing

Ikan agate terperangkap dalam batu.

Agate unik ini berpola seperti segitiga.

jika kita boleh memberi nama batu ini, kita akan menyebutnya "Batu Nasihat" kerana ia pastinya menasihati adik-adik kita yang sedang bersekolah dan suka memerangi ibu mereka sendiri.


Agate digambarkan oleh seorang wanita.

Gambar di atas yang kami cari dan ambil dari Google, anda dapat melihat butiran lengkap sendiri.

Itulah batu corak yang unik, lokasi cincin agate ada dalam silsilah dan kisah penemuan batu itu. Semakin unik, dan harganya lebih mahal.

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+
Tags :

Related : Batu Akik Unik dan Bermotif

0 comments:

Post a Comment