Organisasi massa Front Pembela Islam (FPI) Kabupaten Pidie, yang dibantu sayap juangnya Laskas Pembela Islam (LPI) dan Mujahidah Pembela Islam (MPI), sangat antusias melakukan aksi nyata berupa penggalangan dana untuk para korban musibah gempa,bencana,dan pemberantasan maksiat.

loading...
Wednesday, October 30, 2019

Cara Memasang Script Redirect Uc Browser Ke Google Chrome

loading...

Kod untuk mengarahkan semula dari Pelayar UC ke Google Chrome supaya pendapatan adsense meningkat

Salah satu pendapatan blogger adalah melalui perkhidmatan pengiklanan yang dipaparkan oleh Google melalui adsense. Tetapi ramai penulis blog tidak menyedari mengapa mereka mempunyai sedikit pendapatan walaupun terdapat banyak penonton.

Salah satu pendapatan blogger adalah melalui perkhidmatan pengiklanan yang dipaparkan oleh Google melalui adsense. Tetapi ramai penulis blog tidak menyedari mengapa mereka mempunyai sedikit pendapatan walaupun terdapat banyak penonton.

Salah satu sebab kekurangan pendapatan adsense adalah pada iklan yang tidak muncul dalam penyemak imbas tertentu. Di mana penyemak imbas disekat adblock untuk mempercepat memuatkan tapak yang dikehendaki pengguna.
alihkan pelayar UC ke google chrome
Bagi anda, musuh terbesar AdSense ialah Pelayar UC kerana adblock tersebut. Ini menyebabkan iklan tidak muncul pada Pelayar UC atau versi mini.

Walaupun kebanyakan pembaca kami menggunakan Pelayar UC sebagai pelayar utama mereka. Kerana kita tahu bahawa pelayar ini diketahui sangat cepat dan ringan daripada pelayar lain.

Tetapi impak terbesar untuk penerbit adsense ialah dengan tidak munculnya iklan pada Pelayar UC, pendapatan kami akan secara automatik menurun. Cuba bayangkan jika 50% penonton blog anda menggunakan penyemak imbas ini.

Sudah tentu pendapatan anda tidak berkadar dengan jumlah orang yang sering membaca artikel anda. Adakah anda hanya berputus asa jika pembaca mungkin mengklik pada iklan anda jika tidak dalam Pelayar UC.

Terutama bagi anda sebagai penerbit adsense dengan kandungan Indonesia, pasti akan menjadi marah jika anda melihatnya seperti ini. Sudah menjadi BPK kecil ditambah adblock, jadi kita menambah sedikit pendapatan.

Kali ini saya akan berkongsi petua tentang cara membuat peramban UC automatik diarahkan ke Google Chrome untuk memastikan iklan muncul. Dan secara automatik, pendapatan kami akan berkadar dengan penonton blog kami.

Kaedah ini sangat mudah, tidak terlalu rumit dan mudah untuk memohon bagi anda yang masih menjadi peringkat pemula dalam dunia blog. Anda hanya perlu skrip di bawah dan letakkan di blog anda yang ingin anda redirect.
<script type = 'text / javascript'>
// <! [CDATA [var noUC = navigator.userAgent;
var redirect = noUC.search ("UCBrowser");
jika (redirect> 1) {
var axefo = window.location.assign ("googlechrome: // navigate? url =" + window.location.href);
var activity = axefo; document.getElementsByTagName ('head') [0] .appendChild (activity);}
//]]> </ script>
Kemudian bagaimana kita memasangnya di blog kita, ikuti arahan di bawah
1. Sila log masuk ke blogger.
2. Pilih menu Templat> Edit HTML
3. Tampalkan kod skrip di atas antara kod <head> dan </ head>. Boleh betul di bawah kod <head> atau betul di atas kod </ head>
4. klik simpan

nota: peralihan ini hanya terpakai kepada UCBrowser tetapi tidak digunakan untuk Pelayar UCmini.

Itulah kod html untuk mengalihkan pelayar UC ke Google Chrome, jadi jika orang mencari artikel di enjin carian dan membukanya melalui penyemak imbas UC maka ia akan secara automatik beralih ke penyemak imbas Google Chrome.

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+

Related : Cara Memasang Script Redirect Uc Browser Ke Google Chrome

0 comments:

Post a Comment