Organisasi massa Front Pembela Islam (FPI) Kabupaten Pidie, yang dibantu sayap juangnya Laskas Pembela Islam (LPI) dan Mujahidah Pembela Islam (MPI), sangat antusias melakukan aksi nyata berupa penggalangan dana untuk para korban musibah gempa,bencana,dan pemberantasan maksiat.

loading...
Sunday, October 6, 2019

Batu Akik Badar Emas dan Khasiatnya

loading...

Batu Badar Emas dan Manfaatnya - Batu Badar Emas adalah salah satu batu permata yang paling banyak dicari dan paling dikenali di masyarakat sehingga April 2019. Selain itu, Agen Emas Badar Kuning mempunyai ciri khas tersendiri dan unik yang menjadikannya cantik dan unik. Dan ada mitos tentang Yellow Agar Gold Emas yang merupakan batu bertuah yang mempunyai tenaga pemakai, dan Agen Kuning Badar Kuning adalah aksesori dan perhiasan yang paling ideal untuk menyokong penampilan hariannya.

Batu Badar Emas dan Manfaatnya - Batu Badar Emas adalah salah satu batu permata yang paling banyak dicari dan paling dikenali di masyarakat sehingga April 2015.

mawar emas

Harga batu badar emas di pasaran hingga berjuta-juta rupiah bergantung pada keindahan dan keunggulan yang terdapat di dalamnya. Warna batu badar emas hampir seperti emas muda. Itulah batu badar, yang dipanggil batu badar keemasan. Terdapat sifat-sifat pemakainya yang dirasakan, menjadikan batu ini istimewa untuk peminat batu cincin.

Faedah Agate Gold Badar

Batu Badar adalah warna yang sama dengan emas muda. Menurut kepercayaan bahawa batu badar emas sangat baik untuk digunakan untuk perisai ajaib di rumah, dan ia baik untuk memakai cincin barang kemas. Tenaga boleh menangkis serangan ajaib, mengelakkan pertemuan dengan jin ketika mereka keluar pada waktu malam. dengan jin kita, manusia tidak akan merasa takut. Disarankan bahawa batu Badr sentiasa digunakan semasa doa kerana ia secara tidak langsung akan dipenuhi tenaga ajaib.

Agar badar emas ini mempunyai tenaga untuk menangkis serangan dari sihir hitam. Sehingga pengguna batu badar ini dihindari dari penampakan, terutama ketika ada perjalanan pada waktu malam. Dengan cara itu, gangguan ghaib dapat diselamatkan dengan baik. Walaupun anda bertemu jin, pengguna batu tidak akan merasa takut.

Dan semasa berdoa, sangat disarankan agar janggut batu emas ini dipakai. Ini pasti bagi agama Islam. Oleh kerana tidak langsung, batu emas ini akan menyerap tenaga positif atau tenaga ajaib semasa melakukan ibadah.

Jika kita mempunyai lebih daripada satu agata badar emas, maka kuasa yang akan terjadi adalah lebih besar.Jika anda mempunyai banyak wang, tidak ada kesilapan dalam menambah koleksi batu agar emas berharga ini.Tapi jangan lupa mesej ini supaya anda selalu melihat keasliannya, jangan tertipu lagi dengan cincin batu palsu. Mudah-mudahan maklumat ini berguna untuk anda semua.

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+

Related : Batu Akik Badar Emas dan Khasiatnya

0 comments:

Post a Comment